Montag, 16. März 2009

I heart faces ... green



On Amy's blog I read about the green contest... My first thought was... this picture of my daughter is really predestinated for it... and we really love the colour green ;-)))

She coloured herself when she was about 3 years old... first I thought I wanted to scream... but then I got the camera ;-))))

To read more about the contest, see the website

http://iheartfaces.blogspot.com

(or click the image above)

and here are more pictures from other contestants

http://iheartfaces.blogspot.com/2008/01/week-10-kids.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In einem amerikanischen Blog habe ich über einen Photo-Wettbewerb gelesen, der heute am 16.03. als Thema die Farbe grün aufgreift...

Mein 1. Gedanke war sofort das Bild meiner Tochter... mehr grün geht ja wohl nicht, oder???

Kommentare:

Teresa hat gesagt…

that is just too funny, but perfect like you said-
Kids are so silly-
Thanks for sharing.
Happy Day

kerstinnaeht hat gesagt…

Hihi...das Foto ist der Knaller!
Lg Kerstin

Shae hat gesagt…

This is hilarious!

Sharon hat gesagt…

hahaha!! that is too funny, perfect for the green week though. :)

Becca hat gesagt…

Perfect for the theme :-) cracks me up! great shot!

jen@odbt hat gesagt…

Great use of green! She looks so proud of her coloring. What a cutie!

anseva hat gesagt…

Ja ich mußte schon immer über das Bild schmunzeln,was ja auch im Profil zu sehen ist.Wohl war,mehr grün geht wirklich nicht mehr.
Bei rot könnte ich mitmachen,wenn ich damals ein Bild geschossen hätte,als Vanessa eine ganze Schüssel Himbeeren mit zu Selina ins Bett genommen hat.Aber da habe ich im Schock nicht mehr reagieren können,*lach*.
GLG Anja

Sgt and Mrs Hub hat gesagt…

Oh MY!! What a girl you have there! I bet you are SO glad you had a camera handy! :)

-Andrea

K hat gesagt…

Ha Ha! great photo and what a beautiful little girl!

Patty hat gesagt…

Too cute!

Heasleye hat gesagt…

Oh my! I hope it was easy to wash! :) So glad you grabbed the camera first! :)

sonia hat gesagt…

Ganz sicher: grüner geht es nicht!
LG
sonia

Katic` Monika hat gesagt…

Ich find das Foto ja sooooooo süüüüüüß und passt perfekt

und die Maus in Ketten *prust*
klasse

lg Moni